THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, September 8, 2011

:::haPi aNNiversaRy sayaNg:::

owh tak disangka hari nie dah 8 september
cepat nya masa berlalu
dah 5 bulan aku bercinta dgn wana dani
hahahahaha 
ee sukanya
sengguh banyak kenangan yang sudah kami bina dalam cinta ini
hmmmm
aku mungkin sukar untuk melupakan dia
walau pon dia telah mengecewakan aku
mungkin ini lah keindahan bercinta
ada masa kita akan bersedih
dan ada masa kita akan
GEMBIRA
yaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sukanya

belum pernah perempuan yang buat aku hapi macam nie sekali tau
suka3
thanx yer wana dani
mungkin kamuuu lah wanita yang saya cari
ciri wanita idaman kamarulazwan :
1) manja dengan nya
2) suka bergurau senda dengan nya
3) jujur  dan ikhlas dalam perhubungan , fahami dirnya
4) tidak suka ada simpan2 kerana kalau dia dah jadi milik kamarul segala tentang dirinya, masalah nya,adalah masalah kamarul juga...
5) wanita yang bertudung labuh
6) tidak suka mengambil port org lain
7) suka perempuan yang pendiam dan kalau blh dengan kamarul jer dia bersuka ria....hahahahah :)

tapi semua itu sudah ada pada wana dani
wana dani sayang
wan akan ubah dri kamu menjadi wanita yang bertudung labuh satu hari nanti
seperti yang kamu idamkan
hahahahaha
suka3 


saya sayang wana dani
wan tunggu janji kamu untuk 7 tahun akan datang
wan akan tunggu
start hari nie wan akan setia dgn wana sorang jer
bagi wan dah tiba masa nya wan jadi kamarulazwan yang dulu

kan best kan sayang anniversary kita
kita joget sama2
hahahahaha
nice3

sayang mama
dan apa yang wan nak katakan
sayang mama
rindu mama
cinta mama
hati pa untuk mama
hahahahahahahahahahaha
pa akan tggu 7 tahun akan datang

0 comments: