THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 22, 2011

:::aDakah beNar miMpi itU...???:::

semalam aku ada mimpi yang sangat pelik
aku pon tak tahu korang pernah tak mengalami mimpi macam aku
korang pernah dengar tak....???korang bersatu dalam mimpi...
ayat aku niyh macam pelik kan..
tapi itulah kenyataan yang aku terima malam semalam..
aku pon tak tahu kenapa aku boleh mimpi macam tue sekali

semalam aku termimpi seorang perempuan niyh bertunang dengan bekas pakwe dia
aku pon tak tahu lah kenapa aku mimpi macam tue...
kenapa aku tak mimpi perempuan tue tunang dengan aku je ek...!!!
best sikit...nie tak boleh mimpi dengan bekas pakwe dia pulak....
kalau korang nak tahu mimpi itu tentang apa....!!!
baca perenggan seterusnya...

".....cinta seorang lelaki nie kadang2 kita tak dapat jangka bertapa besar cinta itu...tapi kita boleh saksi kan cinta itu dari kisah mimpi dragon yang mimpi kan makwe dia bersama laki lain....sampai macam tue sekali kan....cerita nya bermula dari sini bukan situ k...hahahahahahah ketika awek dia balik kampung halaman dia...setiba jer disana dia sepatutnya bertunang dengan bekas pakwe dia...tapi awek dia telah menyorokkan cerita itu daripada dragon...sejak awek dia itu balik kg halaman dia...dia sudah kurang main ma=esej dengan dragon...sampai satu masa dia bagi mesej dekat dragon yang dia sedang sibuk...tapi dia tak bagi tahu kepada dragon yang dia dah nak bertunang....hmmm tapi dragon dapat rasa kan perubahan yang terjadi dalam perhubungn dia....panggilan manja pon dah bertukar kepada "...ak ko...." dengan rasa tersedap hati dragon...dia telah menelefon makwe nya tue....dan tiba2 dragon rasa terkejut apabila yang angkat panggilan nya tue seorang lelaki....fikiran dragon ketika itu......adakah makwe aku niyh dah curang dengan aku ek...????hmmm dan tanpa membuang masa drgon terus bertanya..."siapa kau....????" lelaki itu menjawab...."aku tunang kepada makwe ko tue.....!!!aku nak ko jangan berhubung dengan dia lagi....ingat tue...itu amaran keras dari aku......" lelaki itu terus meletakkan handphone nya...ketika itu dragon sangat sedih dengan apa yang terjadi....dia rasa kesal dengan apa yang terjadi...sampai hati kan makwe dia buat macam tue...dragon bagi mesej kat makwe dia...."mama sayang......jangan bertunang dengan dia ea...hmmm :(....." dragon terus nangis........hmmm aku doakan yang terbaik untuk dia...hanya satu dia katakan aku redha dengan apa yang terjadi.....

korang nak tahu tak cerita yang terjadi diatas ini adalah mimpi yang bersatu dengan diri dragon...kerana segala yang terjadi dragon dan dragon cuba check kat awek dia yg mesej dia bagi kat awek dia masa dalam mimpi tue....dia check...rupa2 nya memang benar....mesej yang dia bagi kat awek dia masa dalam mimpi tue memang betul2 dia hantar pada realiti nya...nampak disitu betapa sayang dragon kat makwe dia...

berdasarkan cerita diatas...apa yang korang dapat..kadang2 cinta ini sukar ditunjukkan tapi anda mesti kena tahu bahawa cinta ini boleh ditunjuk dengan pelbagai cara....cinta lah pada yang benar2 mencintai kamooo...

:::okay lah jumpa dilain post ea::::


0 comments: