THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 15, 2011

:::ceLoteH pAGI:::

assalammualaikummm
hai nak ucapkan apa ek
selamat pagi ke selamat tengah hari ek
aduh nyenyak betul aku tiDooo hari nie ee
apa lah nak jadi dengan bujang niyh
aik bujang lagi ker 
hahahahahahahaha

aku macam rinduu seseorang lah
sape lah yang aku rindu tue ek
malam semalam aku baru nak overnite buat blog
tapi tak da mood
"apa tak mo0d....!!!! siapa yang buat ko tak da mood niyh wan???
meyh bagitahu ayahanda..???"
macam niy ceritanya
"pada suatu malam yang dingin,,,aku study bersama dia itu tujuan yang utama aku jumpa dia..tapi bila dah sampai je tempat kitaorang nak study boleh tukar tujuan jumpa pulak...tukar kepada dia ajar aku buat blog.hmmm okay lah..lepas tue dia buka lah laptop dan aku nampak skype dia macam on9...aku apa lagi terus bercahaya mentol kat otak aku..nak tgk tak muka aku ketika itu..
itu lah yang aku buat..hanya menepuk tangan..lepas tue dia tanya lah aku...hayatilah dialog ini...
"Papa marah mama ea....???" tanya minah kepada ali.
ali menjawab.."mana ada papa marah...??(sambil senyumkan muka ke arah dia biar dia senang hati taklah risau sangat aku maraker tak marah)"
selepas itu,ali pooon terus melihat apa yang diajar oleh minah nak ali shoutmix.owh nampak disitu begitu tekun  ali belajar.
tapi algebra tajuk null space tak nak belajar.rrrrrrrrr..lepas itu minah bertanya soalan yang sama dengan ali sampailah pukul 11.55 malam minah balik ke kolej nya ditemani oleh ali..dalam perjalanan dia orang
minah terus bertanya soalan yang sama kepada ali....Dalam hati ali bertanya.."kalau dia tak buat kenapa dia teruss bertanya jer....???pelik lah macam ada benda disembunyikan dari aku jer niy..betul ker...??"
hati ali berkata.."ali ko tanya jelah kat dia...kita dia terus bertanya jer...??"
ali menjawab..."okay2 aku tanya dia ea...."..
minah ali nak bertanya sikit boleh tak..."kenapa minah kerja tanya jer sedang kan minah tak buat pooon kan"..
minah menjawab..."mana tak tanya jer...ali tue tuduh minah macam2..sedang kan minah tak buat ponnn..lepas tue nganjing2 minah...mana minah tak geram....(sambil memukul ali dengan buku) geram tahu tak!!!!.."
ali terus berpaling arah dengan minah dan terus balik...
sampai sahaja ali di bilik nya...ali terus telefon dia dan janji tak buat lagi...tapi hati ali tetap ada timbul keraguan kerana masih ada keraguan lah hati ali masih prihatin kat minah...tue jer tujuan ali ragu dekat minah bukan suka2....minah tue jangan la curang dengan ali...tue lah ayat yang selalu ali tuturkan kat minah..

okay tak perbualan ali dengan minah tue
tapi macam mana pulak dengan panggilan "papa mama" tue
macam mana tue(2x)
ini sahaja yang dapat yang dapat wan berikan pada wanita yang wan sayang sangat
sayang wan akan kekal jika wanita itu jujur untuk wan

okaylah jumpa dilain post k
penat lah menaip
huhuhuhu
macam nak wat macam niy jer
okay daaaaaaaa..






0 comments: