THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 15, 2011

:::LaRaT keR:::

hampir seharian aku tidur hari niy...
niy semua gara2 mc yang aku dapat yang membenarkan aku tidur memanjang sampai kan dia tepon sebanyak 6 kali pon aku tak sedar....
apa lah aku niyh ek....
malas punya pasal.....mc aku persalahkan pulak.....
hari nie nak buka kat mana ek....
makwe aku ajak buka sama2.....
tapi sebenarnya badan aku mmg tak larat nak bangun...
tapi mengepos boleyh pulak ek....
hahahahahahaahaha......
haaaa.....!!!!!
keputusan buka dengan dia lah...
pasal kesihatan tue tolak ke tepi dulu...
yang penting jumpa dia...
aku dah rindu sangat kat dia.....
nak jer aku peluk dia niy sepanjang hari
tapi au tak boleyh melakukan nya
antara kita belum ada ikatan yang sah lagi kan....
bawak banyak bersabarlah ea


:::okay lah see you next pos k:::


0 comments: