THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, August 20, 2011

:::sos tOpup:::

pernah kah anda menggunakan sos topup...????
pada pendapat anda adakah sos topup itu menyusahkan...???
apakah faedah yang anda perolehi apabila menggunakan sos topup...??
okay disini saya ada sebuah cerita tentang sos topup..
jom baca bersama2
"Disebuah bilik terdapat 3 penghuni didalam nya....mereka dikenali dengan nama king,abang long fadil dan shark...ketika itu abg long fadil tengah study algebra tapi kerja bertanya dan tak faham sampai kiamat...yang king nie, tengah layan facebook,,,baginya facebook adalah muka buku untuk dia...dan shark tak habis dengan blog nya...apa yang dia tak puas hati dia terus post...tengah2 bosan melanda....terdengar bunyi deringan hanset....king pon berkata......

king : oit!!!!sial lah puiiii!!!!hanset siapa yang berdering nie...aku ponn ada buah hati tapi tak da lah bising sangat hansetnya(dalam hati berkata : mmg lah tak berdering, awek aku tak mesejlah hmm dengan hati yang penuh kesedihan)
abg long fadil : yeyeyeyeyeyye makwe aku mesej poooonnnn!!!!"muka penuh dengan hapi giler kan".....
shark : ala suka giler kan mamat nie....nanti jangan sampai aku suruh ko jual tam tam kat tepi jalan...
abg long fadil : hahahaha tiba2 dia bacalah mesej yang baru sampai tadi...."rm2.00 telah ditarik dan cas rm 0.50 telah dicaj setiap transaksi yang anda gunakan..."siot r...time2 macam nie lah nak datang...kenapa tak tarik masa topup aku rm 0.00...senang sikit kan...hahahahaha
shark : apa kebengong koooo nie....kalau dah rm 0.00 macam mana maxis tue nak tarikkk doh......ala dil lex r...dah mmg rezeki ko topup habis pada sos topup jer....kesian makwe ko dapat ko kan....."

apa yang boleh kita dapat disini
jangan terlalu suka apabila mendapat mesej 
keraanaa malang takkan berbau
"jangan kerana mesej diri anda merana"

::::okay jumpa dilain post k::::


1 comments:

Anaz Tiffany said...

hahahaha serius klakar :D
i like this post ^^