THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, August 18, 2011

:::i lovE yoU:::


assalammualaikum kepada yang membaca entri nie..
aku hari nie rasa hapi sangat nie...
masih dapat melihat muka dia..aku sayang sangat2 dekat dia..tapi aku tak tahu dengan apa lagi yang dapat menyatakan lagi cinta aku kat dia nie..itu sahaja yang aku boleh katakan..
sayang...
aku akan pegang janji kita yang kita akan bersama selamanya...
walaupooon berjauhan kan....
tapi ingtlah wan tak boleh jauh dari kamu sayang....itu sahaja yang wan boleh katakan...sayang kamoo lebih....ini sahaja yang boleh wan buat untuk wana.....


"........cinta benarkah untuk dia....kalau benar untuk dia...katakan pada dia yang aku takkan pernah tinggal dia
walaupon apa yang terjadi antara kita.....sebab sayang ini dah benar2 untuk dia....cinta tolong la kekalkan dalam hati kami.....jangan benarkan kami lalai dengan memikirkan kamooo sahaja....  kerana kami mahukan cinta yang mendaoat keredhaan Allah....jangan benarkan kami alpa dengan cinta yang hakiki dan abadi buat selamanya..."

:::okay sayang jumpaa diLain post ea::
 :::i Love yOu waNa:::

0 comments: