THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, August 17, 2011

::Jom BeRmaDah:::

billa kita mahu bermadah orang selalu nya memanipulasikan kita ini seorang yang "jiwang"
adakah benar kenyataan tue...???
sape setuju angkat tangan

terima kasih atas kerjasama anda
tapi kalau anda bertanya kepada saya
saya tak setuju
sebab nya mestilah saya tak setju bb saya nie suka berkata2
hahahahahhaa
tak da lah gurau jer
saya tak setuju sebab saya ada alasan saya tersendiri
orang yang pandai berkata2 ini dia seorang yang mempunyai idea yang bernas untuk dilonta rkan kepada orang disekeliling dia
jangan anggap orang yang pandai berkata2 ini suka bersembang kosong
mereka mempunyai daya imaginasi yang tinggi untuk memikirkan sesuatu yang luar jangkaan orang lain
ini dapat dibuktikan dengan munculnya sasterawan negara..
okay lah nak g kelas dulu
daaaaaa

:::jumpa dilain post ea::::
selamat beramal

0 comments: