THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, August 20, 2011

:::terSerLah kEbusuKaNnya:::

huuu!!!! tahniah kepada insan yang sangat mengambil berat tentang ku sampai telah membusukkan ku
kesian makwe aku
apa yang dibelanjakan tadi semua terkeluar balik
hahahahahahah
"bravoooooo....."
ini kali kedua aku dikenakan sebegini rupa
masa kali pertama aku dikenakan lagi teruk
aku mandikan dengan air yang penuh dengan ulat dan dicampur dengan tepung, telur...
peeeerrrr memang pergi r bau dia...
hahahahaha
 tapi ini semua pengalaman bagi kita
memang sukar nak dapat macam nie
kepada sahabat aku : "....syahronny,aziz,mazni,fieda,mimie,yana..."dan buah hati aku wana dani terima kasih..
akan aku ingat kenangan dengan air coklat dah 2 minggu busuk...
selamat bubuh seminggu tue aku dah buang
tapi ada yang tak best nya
wana malam nie tdo awal...
tak tunggu aku poooonnn
nie yang nak sedih nie...


takpelah mungkin dia penat kooottt
hahahahahahaha
20 oG0s 2011
dalam ingatan aku
mandi air telur

:::::okay thanks kawan::::

0 comments: