THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, August 17, 2011

:::SeLamaT HaRi jADi:::

sedihnya tak dapat sambut hari jadi aku dengan mak bapa and adik aku yang tersayang
hmmmm rinduuu nya dengan mereka
semalam aku boleh terdiam bila wana cakap selamat hari jadi
sebelum niy tepat pukul 12 malam mesti adik aku yang cakap macam tue..
tak pernah mis sekali pooonnn
mungkin hidup niy apa yang kita mahukan sukar untuk kita dapat kan nya
tapi apa2 pooonnn aku tetap hapi sebab aku dah ada wana dani
dia dah cukup membuat aku hapi
korang nak tahu tak...!!!
tadi dia cubit tangan aku sampai merah tau...
rrrrr aku nak balas baik ada ramai orang pulak...
ngelat tau dia niy...
takper2 nanti mala kan ada
aku dah rancang nak cubit dia puas2
sampai tangan dia bengkak 
hahahahaha
jahat nya aku niy ek
tak guna punya pakwe
hahahahahaha
dia dah sayang aku lebihkan

aku takkan pernah tggal dia walaupoon sedetik
hmmmm
i love you so much wana dani
"hidup tankkan pernah lengkap jika engkau tiada dipandangan ku,,
hati akan risau jika engkau jauh dariku,,
cinta takkan pudar jika ia dihiasi seribu kemanisan cinta,,
dan hati takkan berpaling jika CINTA ITU MILIK KITA......"

:::okay sayang jumpa di post yang lain ea:::

0 comments: