THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, August 19, 2011

:::ciNta terakhiRku::

Korang nak tahu tak..aku sekarang hapi sangat dengan apa yang ada pada aku..apa yang aku nak semua aku dah dapat..tapi kadang2 aku terfikir..adakah cinta yang ada pada aku niyh akan berkekalan atau tidak..aku sekarang takut sangat2..sebab aku takut sangat cinta yang aku bina selama 4 bulan niy akan terlerai macam mana cinta yang aku bina selama 8 tahun dulu..
apa ek yang korang harap dalam sesebuah perhubungan...???
mesti korang mengharapkan ianya berkekalan kan...kalau boleh biarlah sampai jadi raja sehari..
tapikan aku nie jenis lelaki yang tidak percaya pada perempuan yang jauh dari aku..
aku susah sangat nak percaya dengan wanita macam tue..sebabnya perempuan yang macam tue selalu sangat berpura atau berlakon2 didepan kita...depan memang baik...belakang kita...apa ek yang boleh saya cakap sejahat2 makhluk lah..
kadang2 aku terfikir sejenak....??


boleh ker dia jadi milik aku ek...???
sedih lah aku kalau aku tak dapat dia
hmmmmm mesti aku akan buat macam niyh

aku doaa kan dia lah cinta terakhir buat ku
aminnnnnnnnnnnnn

okay penatlah membina ayat
out dulu ea...
nak jumpa dia

:::jumpa dilain post ea::::
selamat beramal


0 comments: